Meest gestelde vragen
Waar moeten we op- en afstappen?
De op- en afstap locatie is bij BAAI Breda aan de rand van het centrum op het volgende adres:
BAAI Breda, Markkade 1AB 4815 HJ Breda.
Hier worden jullie ontvangen door een van onze personeelsleden.
BAAI is de perfecte locatie voor een welkomst drankje alvorens jullie tocht of juist als afsluiter!
Hoe laat moeten we aanwezig zijn?
Zorg dat je altijd ruim op tijd bij BAAI aanwezig bent, zodat jullie zeker op tijd zullen vertrekken!
We vragen jullie altijd om minimaal een kwartier voor aanvang aanwezig te zijn.
Waar kunnen we het beste parkeren?
Doordat BAAI midden in het centrum zit, hebben we helaas geen eigen of gratis parkeergelegenheid.
De auto’s kunnen het beste geparkeerd worden in Parkeergarage de Prins. Vanaf hier is het slechts 5 minuten lopen naar BAAI.
Ook is het mogelijk om te parkeren bij STRND Binnen, ons zusterbedrijf aan de Slingerweg 76, 4814 AZ. Deze parkeergelegenheid ligt op een kleine 10 minuutjes lopen van BAAI.
Wel hebben we een (onbewaakte) fietsenstalling voor de deur waar je je fiets of scooter weg kan zetten.
Is er sprake van een minimum aantal personen om te kunnen varen?
Onze rondvaarten en arrangementen zijn vanaf 10 personen. Het kan natuurlijk met minder, echter dient er dan voor 10 personen betaald te worden. Zijn jullie met minder personen? We bieden dan de mogelijkheid om zelf te gaan varen. We verwijzen je hiervoor graag door naar Zelf Varen Breda.
Zijn alle boten geschikt voor alle leeftijden en groepen?
Alle boten zijn geschikt voor jong en oud, van vrijgezellen dag tot huwelijk en van bedrijfsfeest tot familie uitjes. Voor kinderen hebben we indien gewenst zwemvesten beschikbaar. De tocht wordt echt door jong en oud enthousiast ontvangen.
De kleinste boten zijn voor maximaal 10 personen. De grootste sloepen zijn geschikt voor 50 personen. Wanneer de groep groter is dan 50 personen kunnen we meerdere sloepen tegelijk inzetten die naast elkaar kunnen varen.
Is er een toilet aanwezig op de boten?
Alle sloepen in onze vloot zijn open en hebben geen mogelijkheid voor een toilet. Uiteraard kan je voor de tocht en aan het eind van de tocht gebruik maken van het toilet bij BAAI. Indien je nodig naar het toilet moet gedurende de tocht, kan je dit tijdig aangeven aan de schipper. Wij hebben namelijk maar een beperkt aantal locaties voor een toiletstop gedurende de tocht.
Hoe kan ik reserveren?
Je kan een aanvraag voor een reservering plaatsen via de website of via onze contactpagina. Een reservering loopt via het boekingskantoor. Zij checken de beschikbaarheid en de mogelijkheden en komen hier zo snel mogelijk bij jou op terug. Na het ontvangen van een bevestigingsmail is de boeking pas definitief.
Hoe lang van te voren moet ik reserveren?
Reserveringen voor een zaterdag kan je het beste zo vroeg mogelijk plaatsen. Zaterdagen in het hoogseizoen zitten bij ons vrijwel altijd vol, dus wie het eerst boekt wie het eerst vaart! Voor alle andere dagen is een maand van te voren reserveren aan te raden. Vaak kunnen wij hier en daar nog wel eens schuiven dus bel of mail ons direct als u informatie wilt hebben over boekingsmogelijkheden.
Let op! de reservering is definitief wanneer je een reserveringsbevestiging per mail gehad hebt.
Voor last-minute reserveringen belt u direct met 076-7676001.
Tot wanneer kan ik de reservering wijzigen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets gewijzigd moet worden in jullie reservering. Dit is geen enkel probleem. Je kan je reservering tot een week van te voren nog aanpassen. Stuur de wijziging door per mail en wij zullen er alles aan doen om deze wijzigingen door te voeren.
Hierbij kan je denken aan het wijzigen van het aantal personen of het doorgeven van dieetwensen. Deze factoren dienen uiterlijk 1 week voordien bij ons bekend te zijn.
We weten niet precies met hoeveel deelnemers we zijn. Is dit een probleem?
We begrijpen dat het definitieve aantal personen altijd nog kan wijzigingen na het maken van een boeking.
Vermindering van het aantal deelnemers binnen een marge van 10% kunnen uiterlijk tot 1 week voor de datum van het uitje kosteloos schriftelijk worden doorgegeven. Let daarbij wel op het aangegeven minimum aantal personen dat we rekenen.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Arrangementen dienen uiterlijk één week op voorhand van het uitje betaald te worden. Dit kan via de betaallink in de bevestigingsmail of per overschrijving via iDeal onder vermelding van het factuurnummer.
Graag nog een hapje of een drankje op onze ontvangstlocatie? Geen probleem, hou er enkel rekening mee dat hier enkel met PIN betaald kan worden.
Kan er rekening worden gehouden met mijn dieetwensen/allergieën?
Dit is geen enkel probleem! Wij houden graag rekening met jouw dieet of allergie. Geef dit ons uiterlijk één week voordien aan, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Kan ik kosteloos annuleren?
Wanneer je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen via de mail is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren.
Indien je er toch voor kiest om je reservering te annuleren, zijn we genoodzaakt om hier annuleringskosten voor in rekening te brengen. We willen je hiervoor graag doorverwijzen naar onze algemene voorwaarden.
Wat te doen bij slecht weer?
We zorgen altijd voor voldoende paraplu’s en poncho’s aan boord. Wanneer er onderweg een korte bui valt, legt de schipper de boot even stil onder één van de vele bruggen die we onderweg tegenkomen. Indien het wat kouder is, hebben wij altijd voldoende fleece dekens aan boord liggen. Wanneer er onderweg een korte bui valt, legt de schipper de boot even stil onder één van de vele bruggen die we onderweg tegenkomen.
We vragen jullie altijd om naar locatie te komen, zodat we samen naar de mogelijkheden kunnen kijken.
Waar kan ik meer informatie vinden over BAAI Breda?
Bootje Varen Breda en BAAI Breda zijn beiden onderdeel van Groepsuitjes Breda. Benieuwd naar informatie over BAAI Breda? Bekijk onze website en combineer jouw boottocht met een heerlijke borrel.
Kom je er niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op. We staan graag voor je klaar.